Із функції. Та де там, брате!
Рука тремтить, на лоба - очі,
А серце в грудях так туркоче.
- Не вийшло! Промах! Що робити?
- Друзяко! Правила «тре» вчити!
«Задовбав» Наталку метод інтервалів.
Не виходить приклад. Як вчинити далі?
Додає і ділить... Інтервали, схоже,
Не даються легко. Може хтось поможе?
Дівча ледь не плаче, думка не приходить.
- Знань тобі бракує. Щось довго доходить!
Що з тими логарифмами робити?
Не можу я своїх учнів навчити.
Що ж тут важкого: з добутку – у суму.
Із частки – у різницю. Це по Блуму.
А показник у функції, що зверху
Йде наперед. Це вже по Мерху.
Комментариев нет:
Отправить комментарий